lines

Ons verhaal - Jaarverslag 2021

"Vol energie denk ik terug aan 2021. Een jaar waarin we als team topsport hebben bedreven. We commitment hebben laten zien aan onze partners in Zwolle én onze opdrachtgevers in de regio. Door te blijven geloven in de (preventieve) kracht van sport en bewegen, focus te houden op onze opdrachten, doorzettingsvermogen en creativiteit te laten zien. De motivatie om iedereen het plezier te laten ervaren van een leven lang sporten en bewegen is en blijft groot. Dit maakt mij trots. Trots op het energieke team van SportService Zwolle, op onze samenwerkingspartners omdat ze ons het vertrouwen gaven om vooral door te gaan én op alle sporters en bewegers die, ondanks corona en de beperkingen die dit met zich meebracht, bleven sporten. Bedankt voor dit dynamische jaar. Samen zijn we door om te denken volop in beweging geweest." vertelt Jolanda van der Veer, directeur-bestuurder SportService Zwolle.

Meer lezen? Klik hier voor de bladerbare versie van het jaarverslag 2021 of klik hiernaast op het jaarverslag om de PDF versie in te kijken.