lines

Jaarverslag 2022 - lees je mee?

27-03-2023

2022: een jaar vol uitersten. Van lockdown in januari tot een bruisend Sportcafé in december waar met passie het gesprek werd gevoerd over kansen en uitdagingen in de Zwolse sport- en beweegsector. Het was een feest van herkenning tussen inspirerende samenwerkingspartners en kersverse Zwolse beleidsbepalers. Een mooie conclusie voor het afgelopen jaar is dan ook: de (sport)wereld is volop in ontwikkeling. Samen met onze lokale en regionale partners bewegen wij volop mee en delen we actief onze kennis, zodat iedereen in Zwolle en regio met plezier kan blijven sporten en bewegen.

Lees hier meer over de duurzame vernieuwing en ontwikkeling op het gebied van sport en bewegen in 2022. Je leest onder andere over de thema's: Buurt, onderwijs & sport, Inwoners met een ondersteuningsbehoefte, Sportverenigingen, Regio en de Maatschappij. Maar ook zijn onze collega's én studenten aan het woord over het afgelopen jaar.

Veel lees plezier!